Wednesday 6 June 2012

JAWATAN KOSONG DI LEGOLAND MALAYSIA


LEGOLAND Malaysia 1024x768 Jawatan Kosong di Legoland Malaysia

Jawatan Kosong di Legoland Malaysia

Taman tema terbaru yang terletak di Johor Bahru, Legoland menawarkan kepada semua rakyat di negara ini yang berkelayakan dengan beberapa jawatan kosong di Legoland Malaysia. Bagi sesiapa yang mencari kerja kosong dan berminat dengan tawaran yang dibuat oleh pihak Legoland Malaysia ini, anda boleh lah menghadiri temuduga tersebut yang dibuka pada 5 Jun 2012 sehingga 15 Jun 2012 iaitu selama 10 hari.

Jawatan Kosong di Legoland Malaysia

jawatan kosong legoland Jawatan Kosong di Legoland Malaysia

Jawatan Kosong di Legoland Malaysia

Legoland Malaysia mahu mengisi kekosongan kakitangan mereka dengan tawaran kerja kosong ini dan taman tema ini akan dibuka secara rasminya tidak lama lagi. Dan untuk rekod.. Legoland di Iskandar Malysia, Johor ini merupakan taman tema milik Legoland yang pertama di Asia. Legoland setakat ini cuma ada 7 buah sahaja di seluruh dunia.

TAMAN TEMA LEGOLAND MALAYSIA

Dengan adanya Legoland Malaysia ini, negara kita juga mampu berbangga dengan taman tema yang popular dan perkembangan ini amatlah positif berserta dengan projek pembangunan di sekitar Nusajaya, Iskandar Malaysia yang pesat membangun dan akan menjadi sumber utama ekonomi negara satu hari nanti.Legoland ini juga menjadi tarikan pelancong daripada seluruh dunia, selepas Universal Studios yang terletak di Singapura.

No comments:

Post a Comment